Поради педагогічним
працівникам,
щодо профілактики випадків
суїцидів в Інтернеті
1. Під час
класних годин включати заняття та завдання по розвитку критичного
мислення. Увагу слід приділити таким елементам: розпізнання фейків та
неправдивої інформації, оцінка ігор в Інтернеті на рівень безпеки для
власного здоров’я та здоров’я оточуючих.
2. Педагогічним
працівникам не варто розповсюджувати паніку (наприклад, кожного уроку
обговорювати з дітьми гострі ситуації, які відбуваються у країні) та не
слід наголошувати дітям на суїциді та називати це слово у розмовах чи
під час навчання (важливо вживати “те, що може завдати шкоди здоров’ю та
життю), а також на назвах “суїцидальних” ігор чи челенджів, оскільки
таким чином дорослі ще більше привертають уваги дітей до цієї теми та
викликають бажання ознайомитись з ними.
3. Як тільки
педагогічним працівник помітив будь-які зміни у фізичному,
психологічному, психічному чи соціальному стані дитини, слід у
невимушеній обстановці поговорити з дитиною і сказати, що ви
готові допомогти їй/йому у будь-якій ситуації. А також можете разом
повідомити батьків, якщо дитина боїться це зробити самостійно.
Якщо педагогічний працівник дізнався, що дитина є постраждалою від
домашнього насильства, то слід звернутися до Гарячої лінії з протидії
торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству,
насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей за номером
1547.
4. Практичному
психологу разом з класними керівниками проводити опитування щодо
психосоціального стану учнів для виявлення групу ризику чи тих дітей,
які наразі відчувають тривогу.
5. Класним
керівникам включити тему онлайн-безпеки під час батьківських зборів, а
саме родинні правила використання гаджетів та Інтернету, створення
спільного онлайн-простору, налагодження довірливих стосунків.
Квест для учнів 7-8 класів
Небезпечні
квести для дітей. Профілактика залучення. |