Тематика засідань професійних спільнот у 2024-2025 н.р.
Методичні заходи (2024-2025 н.р.)
Структура методичної роботи на 2024-2025 н.р.
Засідання педагогічної ради. Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-х класів
НУШ
Засідання педагогічної ради - 2023-2024
Структура
методичної роботи на 2023-2024 н.р.
Предметні тижні
План роботи
Перелік
методичних заходів
Методичний коментар.
Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти
відповідального ставлення до результатів навчання
Графік курсів листопад, грудень
Графік дистанційного навчання
Графік
проведення предметних тижнів 2020-2021 н.р.
Методичні вектори
для керівників м.о.на 2020-2021 н.р.
Основні
завдання на 2020-2021 н.р.
Перелік
методичних заходів 2020-2021н.р.
План роботи з
обдарованими дітьми на 2020-2021 н.р.
Звіт про проведення першого
етапу олімпіад
Переможці першого етапу олімпіад
Конкурс-ярмарок - 2019
Участь вчителів
2018-2019 р.
Участь учителів у
міжнародних обласних заходах за останні 3 роки
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додатки 6-12
Аналіз успішності учнів
Звіт навчальних досягнень учнів
Аналіз рівня навчальних досягнень
учнів із навчальних предметів за 3 роки ( 2016/2017 н.р., 2017/2018
н.р., 2018/2019 н.р.)
Результати навчальних досягнень учнів
по класах
Рівень навчальних досягнень учнів
Результативність роботи з
обдарованими дітьми 2017/2018 н.р.- 2018/2019 н.р.
Основні завдання та пріоритетні напрями роботи
на 2018-2019 навчальний рік
-
реформувати освітню галузь відповідно до законодавчої та
нормативно-правової бази;
-
реалізувати завдання, визначені Концепцією реалізації державної
політики у сфері реформування середньої освіти «Нова українська
школа»;
-
оновити зміст освіти на основі національних традицій, світового
досвіду та принципів сталого розвитку;
-
забезпечити впровадження нового Державного стандарту початкової
загальної освіти;
-
створити умови для реалізації інклюзивної освіти;
-
подальше впроваджувати систему профільного навчання та поглиблене
вивчення окремих предметів;
-
створити умови для визначення власної освітньої траєкторії кожного
педагога та учня;
-
реалізувати нові державні стандарти та навчальні програми загальної
середньої освіти;
-
розпочати роботу методичних об’єднань щодо реалізації
науково-методичної проблемної теми школи (І-й етап, 1-й рік роботи),
індивідуальних тем учителів;
-
створити умови для якісного доступу до використання
інформаційно-комунікаційних технологій;
-
подальше формувати здоров’язбережувальне середовище;
-
забезпечити системне підвищення якості освіти на інноваційній
основі.
-
продовжити роботу щодо створення мультимедійного навчального
контенту;
-
посилити роль формування духовних та моральних цінностей учнівської
молоді;
-
формувати умотивованого педагога та учня;
-
виховувати патріота, особистість, інноватора-випускника школи;
-
використовувати педагогіку партнерства в роботі з батьками;
-
забезпечити умови для реалізації в початковій та середній школі
науково-методичного проекту «Інтелект України»;
-
забезпечити умови для роботи базової школи з біології, фізики,
економіки;
-
пріоритетним напрямком діяльності колективу вважати роботу з
обдарованими дітьми;
-
поповнювати та оновлювати матеріально-методичну базу кабінетів.
Публікації
вчителів школи
|