Нові підходи до навчання та виховання підростаючого покоління
Як допомогти дитині знайти своє місце у житті, стати активним
членом суспільства, компетентною, упевненою у власних силах людиною? Що
сьогодні потрібно для успішної адаптації в соціумі: тільки знання чи й
достатній рівень життєвої компетентності? Ці та інші актуальні для
педагогів питання обговорено в ході педагогічної ради-методичної
майстерні «Формування предметних та ключових компетентностей учнів в
умовах створення сучасного освітнього середовища», яка відбулася 06.11.2017
року у
Рівненській ЗОШ№27 (директор Б.Я.Харів).
Перш за все заступник директора з НВР С.В.Банькова окреслила нові
підходи до формування ключових та предметних компетентностей учнів.
Директор школи Б.Я.Харів акцентував увагу на основній вимозі сьогодення
– формуванні компетентнісно зорієнтованого вчителя та учня.
Щоб навчити дитину навчатися впродовж життя, усвідомлювати
необхідність отримувати інформацію, використовувати знання в практичній
діяльності, заступник директора з НВР Н.В.Пирогова переконливо довела
неохідність використання у процесі навчення системи практично
зорієнтованих компетентнісних завдань та невимушено долучила присутніх
до обговорення питання: «Компетентнісно зорієнтовані
завдання – це новація чи імітація?»
Учителі Н.С.Цехместрук , Н.В.Пирогова, Г.М.Дяченко, В.В.Василишина,
Г.В.Шатохіна та психолог школи В.Ю.Басюк презентували практичний аспект
здійснення компетентнісного підходу шляхом реалізації компетентнісно
зорієнтованих завдань. Так, майстерно долучивши вчителів до роботи в
групах, вони навчали розробляти завдання, спрямовані на формування в
учнів ключових та предметних компетентностей.
- Упевнений, що в залі зібралися люди, які готові працювати
по-новому і в новій українській школі! Адже «Без творчого вчителя не
може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України», -
підбив підсумки роботи директор школи.
С.В.Банькова,
заступник директора з НВР
|