Весна
починається з
Т.
Шевченка
02.03.-06.03.2020 н.р.
Шевченківські дні особливі у нашій школі. Учителі методичного
об’єднання творчо підійшли до укладання плану проведення цього тижня.
Вони створили такі заходи, які припали до душі кожній віковій категорії.
Розпочали тиждень поетичним вернісажем «Іду з дитинства до
Тараса». Саме тут прозвучали найулюбленіші рядки творів Кобзаря.
Стежками малого Кобзаря повела своїх учнів Л.Р. Коверзнєва,
запропонувавши віртуальну подорож. А її літературна вікторина «Що? Де?
Коли?» стала справжнім відкриттям для восьмикласників.
Конкурс малюнків і плакатів за творами Т. Шевченка провела Л.С.
Коваль. У роботах її учнів поєднались знання біографії митця і
оригінальність творчого мислення. Урок-візія «Великий льох» - книга
буття українського народу підкреслив актуальність творів Шевченка. Учні
9-Б класу висловлювали цікаві думки, навіяні творчістю Кобзаря.
Конкурс знавців рідного слова «Юні кобзарики» та літературну
вікторину «Я відкриваю Шевченка» запропонувала своїм учням Л.С. Шпичак.
Її учні відкрили для себе нові сторінки біографії митця.
Н.С. Цехместрук провела інтелектуально-спортивну гру
«Шевченківський квест». Діти були захоплені результатами своєї
діяльності.
Учні 7-В класу зі своїм вчителем С.В. Сметаніною створили
настільну гру «Т.Шевченко». Щоб виконати цю роботу, їм довелося
заглибитися у творчість поета. А ілюстрована виставка копій робіт
О.Грехова «Квантовий стрибок Т.Шевченка» викликала дискусію «Сучасне
мистецтво. Як його зрозуміти?».
Учні старшої школи під керівництвом учителів Т.В. Кондратюк і
О.Д. Поворознюк переглянули віртуальну виставку картин Шевченка та
долучились до Шевченківського калейдоскопу.
Завершила тиждень зустріч з рівненською поетесою, виконавицею
авторських пісень Лідією Гольонко. Учні десятих класів повною мірою
відчули красу поетичного слова. Діти поринули у творчу майстерню митця і
зрозуміли, що бути поетом - це особливе покликання.
Шевченківський тиждень переконливо довів: творчість великого
Кобзаря – поза часом. Вона створює величезне поле для учнівських
досліджень та відкриттів, примушує вчителів-словесників віднаходити
інноваційні форми проведення позакласних заходів.
Голова методичного об’єднання
учителів-словесників Н. Цехместрук
|