Науково-практичний семінар для
керівників ШМО
учителів української мови та
літератури
Необхідність акмеологічного
підходу в навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу
очевидна, оскільки суспільство чекає від школи, що її випускники будуть
комунікабельними, креативними, самостійно мислячими особами, які прагнуть успіху
й умітимуть самостійно будувати індивідуальну траєкторію розвитку.
22 січня 2014 року
на базі Рівненської ЗОШ № 27 для керівників ШМО учителів української мови
та літератури проведено науково-практичний семінар «Формування
конкурентоспроможної особистості в системі акмеологічної освіти», активними
учасниками якого були члени міської творчої групи вчителів-словесників з
акмеології. Вони поділилися досвідом акмеологічних напрацювань.
Н. Савенко ( ЗОШ № 18)
представила модель учителя-акмеолога, а Н.Сидорук ( ЗОШ № 18) – акмеограму
педагога.
О. Внук ( ЗОШ № 23)
переконливо довела, що самоосвіта – одна з акмеологічних умов професійного росту
вчителя.
Цілісний розвиток
конкурентоспроможної особистості можливий за умови застосування технологій
якісно нового, акмеологічного рівня. О. Цимбал (ЗОШ №22), Л. Кравчук ( ЗОШ № 5)
та О. Ярошик продемонстрували акмеологічні прийоми та технології, спрямовані на
створення ситуації успіху, розвиток стратегії творчого пошуку та активізацію
пізнавальної діяльності школярів.
О. Поворознюк , Л.
Коверзнєва ( ЗОШ № 27) провели показові уроки, спрямовані на практичне розв’язання
особистісного успіху учня.
Таким чином члени
творчої групи розробили стратегічну лінію діяльності вчителя, спрямовану на
формування конкурентоспроможної с особистості в акмеологічному освітньому
середовищі.
|