Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27

Головна Новини Досягнення Розклади Оголошення

Адміністрація

 

             Освітянські арабески «Комунікативна компетентність педагога»

Єдиний шлях, що веде до знань, - діяльність.

Бернард Шоу

 

Усе більш актуальним стає компетентнісний та діяльнісний підходи в освіті. Тож педагоги Рівненської ЗОШ №27 долучилися до апробації досвіду вчителів. Адже саме він спрямований на формування в учнів ключових та предметних компетентностей, навчає шукати, думати, співпрацювати, адаптуватися…

Тож як навчати, щоб учень розумів, що навчання є для нього життєвою необхідністю? Учитель математики Н.Зварич переконливо доводила, що навчальна діяльність на уроках математики покликана не просто дати школярам знання, уміння й навички, а й досягнути вершин фізичного, духовного, морального розвитку. Мета і результат навчання – цілісний розвиток підростаючої людини

 Математика навчає застосувати інформацію для вирішення проблем, які ставить життя; бути готовим до прийняття швидких рішень; бути готовим на повне перезавантаження, щоб стати успішною і щасливою людиною. І це фахово аргументує  вчитель математики І.Заяць.

О.Мельникович, учитель початкових класів, наголошує, що один із шляхів розвитку креативного мислення, який забезпечує створення максимально сприятливих умов для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, – диференційований підхід. Він  допомагає розв’язяти основні освітні завдання – знаходити способи розв’язання різних завдань, оперувати та управляти інформацією, допомагає стати конкурентоспроможною  та успішною людиною.

        Досвід учителя правознавства О.Яровки спрямований на розкриття суті і переваг у формуванні соціально компетентної особистості на уроках історії через використання інтерактивних технологій. Мета соціальної компетентності – організація навчання усіх форм поведінки, які потрібні учнівській молоді для ефективної та конструктивної участі в громадському житті, у сім’ї, на роботі.

 Навчальна діяльність із використанням інтерактивних методів спрямована не тільки на вдосконалення процесу засвоєння знань, а й на розвиток творчої, конкурентоспроможної особистості. Такий підхід застосовує в роботі вчитель початкових класів О.Кутуза, адже він спрямований на практичне розв’язання проблем удосконалення освітнього процесу.

Стандарти нового покоління орієнтують педагога на розвиток в учнів мотивації до творчої праці, готовність до професійного вибору, уміння орієнтуватися у світі соціальних цінностей. Як створити такі умови, за яких учні долучаться до творчої навчальної діяльності, навчає вчитель біології А.Маркевич.

 Метою роботи вчителя фізичної культури Н.Шевчук є формування в учнів стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом, до життєво необхідних рухових умінь і навичок для збереження здоров’я. Значну роль у цьому відіграє гра. А ще більшу – особистий приклад учителя.

Доведено, що найбільш соціально адаптованими є люди, що володіють не сумою академічних знань, а сукупністю особистісних якостей: ініціативності, підприємливості, творчого підходу до справи, вміння приймати рішення. А це значить, що педагоги на правильному шляху.

Як бачимо, досвід кожного вчителя водночас різний, але разом із тим  і подібний, бо в основі діяльності – компетентнісний, особисто зорієнтований підхід.

С.Банькова,

 заступник директора з НВР

Рівненської ЗОШ №27

 

 

 

 
 
Вчителі

 

Оснащення школи

Позакласна робота
Наші публікації

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Учнівське самоврядування
Шкільна бібліотека
Контактна інформація

Освітній навігатор

Звіт піклувальної ради
Звіт директора
 
 

 APServer

 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
 
 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

zosh27 (усі права захищені)