Психолого-педагогічний консиліум
Щоріч у нашій ЗОШ №27 проходить маса заходів, спрямованих на
адаптацію учнів, що приходять по закінченню початкової школи у 5-й клас.
Тож 05.11.2018р. у нашому навчальному закладі відбувся
психолого-педагогічний консиліум саме з питань адаптації. Відзначимо, що
консиліум пройшов у дещо нетрадиційній формі – його було проведено з
використанням елементів тренінгу.
Таким чином, учасники-вчителі працювали у групах. Першим завданням
було наступне: кожна група мала завдання описати своє бачення навчання у
5-му класі з точки зору учнів, класних керівників, вчителів-предметників
і батьків. Наступним була вправа «Завершення речення». Вона полягала у
тому, що учасники тренінгу доповнювали запропоновані речення.
1)
«Я найбільше щасливий у 5-му класі, коли …»
2)
«Я дуже боюся (хвилююся), що у 5-му класі…»
3)
«Мені подобається у 5-му класі, тому що…»
До слова буде сказано, що попередньо дітям ставились ті ж запитання і
вони відповідали на них. І коли було співставлено їх відповіді, і
міркування вчителів, то виявилось чимало співпадінь…
Наприкінці консиліуму було зачитано лист « Роздуми учня про
навчання у 5-му класі». Після цього учасники обговорили й проаналізували
інформацію, вміщену у листі.
І насамкінець, як підсумок, було розроблено рекомендації для
вчителів-предметників, класних керівників та адміністрації щодо
покращення адаптації учнів 5-х класів до навчання у середній ланці.
В.Басюк, практичний психолог
|