Засідання
III
Дата –
27.02.2019 р.
Тема. Упровадження елементів
СТЕМ-освіти у навчанні.
Форма
проведення – «методична мозаїка»
Теоретична частина
1. Методичний порадник.
«Застосування елементів СТЕМ-освіти на уроках суспільствознавчих та
природничих дисциплін».
Вчитель географії Г.Міхальова, вчитель
історії М.Шевчук
2. Методична скарбниця.
«Ефективні інноваційні форми позакласної роботи з метою
формування предметних компетентностей та ціннісних ставлень».
Учитель правознавства
О.Яровка
Практична частина
1. Застосування елементів СТЕМ-освіти на уроках суспільствознавчих та
природничих дисциплін
Вчитель географії Г.Міхальова, вчитель
історії М.Шевчук
2. Методична майстерня вчителя
Яровки О.А.
3. Самоосвіта вчителя.
Звіт О.Яровки про підвищення кваліфікації.
Організаційна частина
1. Різне.
2.
Аналіз проведення тижня суспільно-природничих дисциплін.
Заступник директора С.Банькова
3. Бібліотека вчителя. Огляд новинок навчальної, науково-методичної
літератури.
Учитель історії В.Кравчук
4. Про готовність учнів 11-х класів до ЗНО.
Учитель історії М.Шевчук
5. Аналіз участі команди в
II
та
III
етапах Всеукраїнських олімпіад з історії,
географії,правознавства.
М.Шевчук , керівник м/о.
Рекомендовані джерела
1. «Інформаційна компетентність, як вагома складова фахової
компетентності вчителя», «Класна оцінка. Освітній портал», 2014.
2. «Формування інформаційної компетентності студентів засобами
інформатики», 2015.
3. Т.Підгорна «Структура інформатичних компетентностей», 2012.
4. «Медіаграмотність» Посібник для вчителя, 2017.
5. Матеріали з «Освітнього порталу».
|