|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ІІ засідання учителів фізичної культури 26.11.2018 р.
Тема: Створення умов для реалізації інклюзивної освіти на уроках фізичної культури.
Теоретична частина 1. З досвіду роботи: Корекційно-розвивальна робота та її значення в процесі навчання дітей з особливими потребами.(Гринюк П.В.) 2 Оформлення документації при проведенні уроків в класах з інклюзивною освітою. (Пирогова Н.В., Кощей Ю.Ф.) Практична частина Обговорення відкритого уроку
Мета відвідування:організація безпеки життєдіяльності учнів під час проведення уроків за модулями ігрового спрямування. Різне: · Звіт про проходження курсів підвищення кваліфікації (Поліщук В.П). · Аналіз виступу на змаганнях з легкої атлетики та футболу.(Кощей Ю.Ф.,Наконечний Ю.В.) · Підготовка збірної команди до змагань з баскетболу. (Чайка Ж.Л.) · Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та методичної літератури.(Шевчук Н.М.) · Підготовка до проведення спортивно-сімейного свята для 1-х класів.(Шевчук Н.М.) Література: 1. Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді (наказ Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641 ) 2. Добринський В. С.Ємоційна сфера особистості школяра / Харків.Худ.пром.інститут. Педагогіка, психологія та медицина. . 1999.№2. 3. Інклюзивне фізичне виховання школярів 1-3 груп здоров’я- https://www.sportpedagogy.org.ua
4.
Національна
стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року 5. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти. Д.І.Балашов «Гімнастичні вправи в роботі зі слабочуючими дітьми» : https://www.irbis-nbuv.gov.ua |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
zosh27 (усі права захищені)