|
У ногу з часом
До цього часу не стихають розмови навколо
документу „Нова школа”. Усі розуміють, що на освіту України очікують колосальні
зміни. І вже зроблено перші кроки. З 2016-2017 навчального року відбулося
розвантаження навчальних програм у школі І ступеня, але незмінним залишилося
одне з основних завдань початкової школи – розвиток ключових компетентностей
молодшого школяра, що є своєрідною підготовкою учнів до подальшого життя.
Як організувати навчально-виховний процес
так, щоб максимально допомогти дітям у цьому? Саме над цим питання працювали
керівники методичних об’єднань початкових класів шкіл міста на
семінарі-практикумі „Практичні аспекти формування ключових компетентностей
молодших школярів в умовах сучасного освітнього простору початкової школи”,
який було організовано 22 листопада 2016 року у Рівненській загальноосвтній
школі І-ІІІ ступенів №27, директор Б. Харів. Умотивовано пояснила важливість
проведення такого семінару Т. Пучко, заступник завідувача КУ „Рівненський
методичний кабінет”. Що ж таке сучасний освітній простір? Над цим питанням перш
за все розмірковували керівники методичних об’єднань, а потім разом із учителем
початкових класів ЗОШ №27 О. Андрійчук змоделювали поняття „компетентності” та
її складових. Якими ж повинні бути сучасні уроки, що спонукають до розвитку
таких компетентностей? Це майстерно та досвідчено продемонтрували вчителі ЗОШ
№27 Н. Рудик на уроці літературного читання в 2-А класі та О. Кутуза на уроці
математики у 2-В класі, де діти навчаються за науково-педагогічним проектом
„Інтелект України”. А як спонукати дітей до самовдосконалення, саморозвитку,
самореалізації через організацію позакласної роботи спрезентувала заступник
директора з навчально-виховної роботи ЗОШ № 27 І. Бачинська. Керівники
методичного об’єднання мали можливість побувати у ролі учасників мистецьких
майстер-класів, які організували керівники гуртків ЗОШ № 27 Л Котик, І.
Огородник, Т. Каранюк. І це, напевно, задовольнило їх інтереси. Адже всі
повернулися зі своїх творчих лабораторій задоволеними та щасливими. Та чи можна
сформувати компетентність учня, не будучи самому компетентним. Які ж складові
компетентного вчителя. У чому полягає його професійна етика. І досить у цікавій
формі розповіла про це практичний психолог ЗОШ № 27 В. Басюк .
Отож, працювати є над чим і є для кого?
Не зупиняймося на досягненому. Вперед, до роботи!
І.Бачинська, заступник директора
з навчально-виховної роботи ЗОШ №27 |
|