Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27

Головна Новини Досягнення Розклади Оголошення

Адміністрація

У ногу з часом

 

     До цього часу не стихають розмови навколо документу „Нова школа”. Усі розуміють, що на освіту України очікують колосальні зміни. І вже зроблено перші кроки. З 2016-2017 навчального року відбулося розвантаження навчальних програм у школі І ступеня, але незмінним залишилося одне з основних завдань початкової школи – розвиток ключових компетентностей молодшого школяра, що є своєрідною підготовкою учнів до подальшого життя.

      Як організувати навчально-виховний процес так, щоб максимально допомогти дітям у цьому? Саме над цим питання працювали керівники методичних об’єднань початкових класів шкіл міста на семінарі-практикумі „Практичні аспекти формування ключових компетентностей молодших школярів в умовах сучасного  освітнього простору початкової школи”, який було організовано 22 листопада 2016 року у Рівненській загальноосвтній школі І-ІІІ ступенів №27, директор Б. Харів.    Умотивовано пояснила важливість проведення такого семінару Т. Пучко, заступник завідувача КУ „Рівненський методичний кабінет”.  Що ж таке сучасний освітній простір? Над цим питанням перш за все розмірковували керівники методичних об’єднань, а потім разом із учителем початкових класів ЗОШ №27 О. Андрійчук змоделювали поняття „компетентності” та її складових. Якими ж повинні бути сучасні уроки, що спонукають до розвитку таких компетентностей? Це майстерно та досвідчено продемонтрували вчителі ЗОШ №27 Н. Рудик на уроці літературного читання в 2-А класі та О. Кутуза на уроці математики у 2-В класі, де діти навчаються за науково-педагогічним проектом „Інтелект України”. А як спонукати дітей до самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації через організацію позакласної роботи спрезентувала заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ № 27 І. Бачинська. Керівники методичного об’єднання мали можливість побувати у ролі учасників мистецьких майстер-класів, які організували керівники гуртків ЗОШ № 27 Л Котик, І. Огородник, Т. Каранюк. І це, напевно, задовольнило їх інтереси. Адже всі повернулися зі своїх творчих лабораторій задоволеними та щасливими. Та чи можна сформувати компетентність учня, не будучи самому компетентним. Які ж складові компетентного вчителя. У чому полягає його професійна етика. І досить у цікавій формі розповіла про це практичний психолог ЗОШ № 27 В. Басюк .

         Отож, працювати є над чим і є для кого? Не зупиняймося на досягненому. Вперед, до роботи!

І.Бачинська, заступник директора

з навчально-виховної роботи ЗОШ №27

 
Вчителі

корисні посилання

Оснащення школи

Позакласна робота
Наші публікації

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Учнівське самоврядування
Шкільна бібліотека
Контактна інформація

Освітній навігатор

 
 

 
 

 APServer

 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

zosh27 (усі права захищені)