Науково-практичний семінар «Конструювання та організація особистісно
зорієнтованого уроку» в Рівненській ЗОШ №27
12 жовтня 2015 року в Рівненській ЗОШ №27 відбувся науково-практичний семінар
«Конструювання та організація особистісно зорієнтованого уроку». На сучасному
етапі реформування освітнього процесу актуальним постає проблема запровадження
особистісно зорієнтованого навчання, яке спрямоване на розвиток природних
якостей, творчої самореалізації , зміцнення здоров’я учнів. А урок, як відомо,
був і залишається основним елементом навчального процесу. Однак у системі
особистісно зорієнтованого навчання суттєво змінюється функція і форма
організації уроку. Тож заступник директора з навчально-виховної роботи С.
Банькова розкрила особливості особистісно зорієнтованого уроку, акцентувала
увагу на його структурних елементах та запропонувала для використання в роботі
план-схему самоаналізу інтерактивного уроку.
Учителі Н. Цехместрук та Н.Зварич вказали на умови, за яких урок стає
особистісно зорієнтованим. А вчитель В. Грекова ознайомила колег із організацією
та проведенням особистісно зорієнтованого уроку в початкових класах.
Нікому не секрет, що вчителі Рівненської ЗОШ № 27 – творчі і натхненні люди, які
мають вагомі напрацювання і готові поділитися ними з колегами. С.Банькова, О.
Поворознюк, С.Сметаніна, Л.Коверзнєвата та Т.Шуляк без вагань узяли участь у
Всеукраїнському фестивалі педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований
урок», який відбувся 05.10.2015 року на базі Рівненської ЗОШ №8. Відповідно, на
семінарі поділилися досвідом щодо використання інтерактивних методів і прийомів
роботи під час особистісно зорієнтованих уроків української мови та літератури і
біології.
Форма проведення семінару була не традиційна, а сучасна – у вигляді особистісно
зорієнтованого уроку. Тож на рефлексивно-оцінювальному етапі педагоги провели
рефлексію, оцінили свою діяльність під час семінару та роботу колег і отримали
домашнє завдання-рекомендації для використання в роботі.
|