|
Формування критичного мислення учнів у контексті вимог НУШ
Якість освіти та її ефективність, підвищення професійної компетентності
вчителя для впровадження основних положень Концепції Нової української
школи – актуальні питання сьогодення. Провідну роль у забезпеченні
ефективності освітнього процесу відіграє професійний професіоналізм.
З метою
продовження роботи педагогічного колективу над формуванням критичного
мислення учнів у контексті вимог НУШ педагоги Рівненської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 (директор Б.Харів) провели
засідання педагогічної ради – мініEdCamp (не) конференцію «Використання
технології розвитку критичного мислення засобами історії». Це одна з
нових, найсучасніших форм навчання, яка забезпечує підготовку вчителів в
умовах конкуренції до інноваційної діяльності в рамках упровадження НУШ.
Сучасні прийоми, методи та стратегії не залишили пасивним жодного
педагога, підвищили не лише мотивацію до процесу здобуття знань, а й
відповідальність за результати діяльності. Усі учасники працювали в
чотирьох локаціях, де не лише отримували вагомий теоретичний матеріал, а
й змогли застосувати його на практиці, працюючи в групах під
керівництвом досвідчених колег -тьюторів – В.Кравчука, М.Шевчука,
С.Антонюка. По завершенні, використавши прийом «Тристоронній щоденник»,
підбили підсумки роботи, проаналізували діяльність у кожній локації та
розробили рекомендації з метою подальшого впровадження технологій
розвитку критичного мислення в освітньому процесі.
С.Банькова,
заступник директора
з навчально-виховної роботи
|
|