|
МЕТОДИЧНИЙ КВЕСТ
ЯК
ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ
ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
У світлі вимог Концепції
«Нова українська школа», реалізації нового Державного освітнього
стандарту існує потреба постійного росту професійної майстерності
сучасного вчителя, його конкурентоспроможності, необхідності нових,
оригінальних форм
роботи як із учнями, так із учителями, які вносять в освітній процес
свіжі думки, нові ідеї, сприяють згуртуванню колективу, мають значні
переваги перед традиційними.
Тож для проведення засідання
педагогічної ради було обрано одну із найсучасніших інтерактивних форм
роботи - методичний квест. Так, 10 січня 2019 року в Рівненській
ЗОШ №27 (директор Б.Харів) учителі не тільки отримали теоретичний
матеріал, а й практичні поради, як застосувати його в роботі.
Заступники директора
Банькова С.В. та Бачинська І.М. ознайомили присутніх із довідкою про
результати вивчення стану української мови, вмотивовано переконавши, що
кожен учитель – творець, майстер своєї справи. А як відомо, нові ідеї,
оригінальні думки народжуються в методичній майстерні. Тож присутні із
нетерпінням чекали практичного початку роботи.
Реклама-запрошення до методичної
майстерні (провели Сметаніна С.В., Коваль Л.С., Поворознюк О.Д., Шпичак
Л.С., Коверзнєва Л.Р. ) стала інтригуючою мотивацією.
Оскільки квест передбачає
рух за маршрутом, виконання в команді за вказаний час завдань, підбиття
підсумків, тож, застосувавши інтерактивний прийом, утворили команди.
Заодно звучали колоритні різдвяно-новорічні наспіви.
Рухаючись за маршрутом,
групи педагогів переймали досвід, розкривали секрет учительського
успіху. Сметаніна С.В., вміло застосувавши акмеологічні
технології, презентувала методи створення ситуації успіху, залучивши до
активної діяльності кожного. Коваль Л.С. зацікавила присутніх
створенням активної, пасивної та інтерактивної моделей навчання.
Заодно й акцентувала увагу на структурі особистісно зорієнтованого
сучасного уроку. Поворознюк О.Д. майстерно долучила вчителів до
тренінгу-налаштування на позитивний емоційний настрій,
продемонструвавши різні прийоми з’ясування емоційної готовності. Шпичак
Л.С. вправно навчала складати анаграму та сенкан на рефлексійному
етапі уроку. Коверзнєва Л.Р. детально ознайомила з технологією
квесту та веб-квесту на уроках та в позакласній роботі та долучила
присутніх до активної практичної роботи.
Умілі майстри продемонстрували
глибокі знання та високу педагогічну майстерність, ще раз довівши, що
«Здатність до творчості – найвищий дар, яким природа нагородила
людину».
Несподіванкою був учительський
різдвяно-новорічний флеш-моб, організований та проведений учителем
хореографії Гордієнко Г.В. Позитивно-емоційний настрій панував у всьому
залі, адже приємно дарувати один одному компліменти, влаштувавши
справжній спалах «обійм», радості, добра. А дзвінкоголосі учні під
керівництвом Марчак О.В. та Міщук Л.М. колядували та обсипали
побажаннями.
Завершивши роботу в групах,
підбивши підсумки, педагоги рефлексували «Коли дорослі краще вчаться?»,
ділилися враженнями від роботи в майстернях та одноголосно сказали
«Так!» творчості, учителям-творцям та інтерактивним формам та методам
навчання!
С.Банькова,
заступник директора
з навчально-виховної роботи
|
|