Альтернативна педагогіка у партнерстві з
тенденціями НУШ
Як навчити школярів успішно
розв’язувати важливі проблеми сучасного суспільства? Як соціально
адаптувати випускника? Як налагодити тісні стосунки між учителем та
учнем, сім’єю та школою? Як поєднати вимоги сьогодення та інтереси
дитини?
Ці та інші питання були
розглянуті вчителями ЗОШ №27 (директор Б.Харів) на педагогічних читаннях
«Альтернативна педагогіка (вальдорфська педагогіка) у партнерстві з
тенденціями НУШ» 22 жовтня 2018 р.
О.Захаржевська
переконливо довела, що вальдорфські школи є актуальними сьогодні, адже
вирішують завдання для сучасного та майбутнього суспільства нашої
держави – формування здорової, вільної та відповідальної особистості,
здатної до саморозвитку, формування нового суспільства нашої держави.
В.Деркач, І.Болдирєва
розкрили суть педагогіки засновника вальдорфської школи Рудольфа
Штайнера, цілі та завдання його вчення.
І.Кириченко
аргументовано продемонструвала актуальні методи і принципи, втілені у
створеній школі.
Учителі школи зацікавилися
методикою вальдорфської педагогіки, адже деякі її принципи включені до
Концепції НУШ. Це і стало причиною активного обговорення.
С.Банькова,
заступник директора школи
з навчально-виховної роботи
|