Канікули – для дітей, а для педагогів-робота
Так вже повелося, що очікування свята та приготування до нього є більш
хвилюючими та радісними, ніж саме свято. Так ми зустріли Новий 2017 рік
вогняного півня і це святкування плавно перейшло у приготування до Різдва. Але,
весь педколектив ЗОШ № 27 зібрався у великій актовій залі на чергову педраду –
першу у новому році. І хоча тема засідання була досить серйозною - «Роль
виховного потенціалу уроку в підвищенні якості навчання і виховання в
інформаційному просторі школи» - розпочалася педрада не зовсім серйозно і
традиційно. А саме: з жартівливого гумористичного привітання з Новим роком та
прийдешніми Різдвяними святами. Так три веселих «куми» побажали усім здоров’я,
миру, здійснення найзаповітніших мрій та заколядували разом з колективом.
А далі про серйозне. З основними
складовими виховного потенціалу уроку ознайомила педколектив заступник
директора з виховної роботи І. Бачинська.
Продовжили розкривати це важливе
питання вчителі, презентуючи матеріали, які висвітлювали виховні можливості
уроків у підвищенні якості навчання та виховання в інформаційному просторі школи
в різних освітніх галузях («початкова освіта», «мова та література», «природничі
дисципліни», «суспільствознавчі дисципліни», «математика та фізика»,
«технології» та «здоров’я і фізична культура».
На конкретних прикладах педагоги
продемонстрували, яку глибоку виховну спрямованість мають зовсім різні і
відмінні одне від одного навчальні дисципліни і наскільки важливо правильно
визначити виховні завдання кожного уроку та відобразити це у його змісті.
Усі зійшлися до однієї думки: головне
покликання вчителя – не навчити свого предмету, а виховати ним дитину,
сформувати у ній найкращі людські цінності.
І. Бачинська, заступник директора з
навчально-виховної роботи |