Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27

Головна Новини Досягнення Розклади Оголошення

Адміністрація

 

             Освітянські арабески Комунікативна компетентність педагога

Єдиний шлях, що веде до знань, - діяльність.

Бернард Шоу

 

Усе більш актуальним стає компетентнісний та діяльнісний підходи в освіті. Тож педагоги Рівненської ЗОШ №27 долучилися до апробації досвіду вчителів. Адже саме він спрямований на формування в учнів ключових та предметних компетентностей, навчає шукати, думати, співпрацювати, адаптуватися

Тож як навчати, щоб учень розумів, що навчання є для нього життєвою необхідністю? Учитель математики Н.Зварич переконливо доводила, що навчальна діяльність на уроках математики покликана не просто дати школярам знання, уміння й навички, а й досягнути вершин фізичного, духовного, морального розвитку. Мета і результат навчання цілісний розвиток підростаючої людини

 Математика навчає застосувати інформацію для вирішення проблем, які ставить життя; бути готовим до прийняття швидких рішень; бути готовим на повне перезавантаження, щоб стати успішною і щасливою людиною. І це фахово аргументує  вчитель математики І.Заяць.

О.Мельникович, учитель початкових класів, наголошує, що один із шляхів розвитку креативного мислення, який забезпечує створення максимально сприятливих умов для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, диференційований підхід. Він  допомагає розвязяти основні освітні завдання знаходити способи розвязання різних завдань, оперувати та управляти інформацією, допомагає стати конкурентоспроможною  та успішною людиною.

        Досвід учителя правознавства О.Яровки спрямований на розкриття суті і переваг у формуванні соціально компетентної особистості на уроках історії через використання інтерактивних технологій. Мета соціальної компетентності організація навчання усіх форм поведінки, які потрібні учнівській молоді для ефективної та конструктивної участі в громадському житті, у сімї, на роботі.

 Навчальна діяльність із використанням інтерактивних методів спрямована не тільки на вдосконалення процесу засвоєння знань, а й на розвиток творчої, конкурентоспроможної особистості. Такий підхід застосовує в роботі вчитель початкових класів О.Кутуза, адже він спрямований на практичне розвязання проблем удосконалення освітнього процесу.

Стандарти нового покоління орієнтують педагога на розвиток в учнів мотивації до творчої праці, готовність до професійного вибору, уміння орієнтуватися у світі соціальних цінностей. Як створити такі умови, за яких учні долучаться до творчої навчальної діяльності, навчає вчитель біології А.Маркевич.

 Метою роботи вчителя фізичної культури Н.Шевчук є формування в учнів стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом, до життєво необхідних рухових умінь і навичок для збереження здоровя. Значну роль у цьому відіграє гра. А ще більшу особистий приклад учителя.

Доведено, що найбільш соціально адаптованими є люди, що володіють не сумою академічних знань, а сукупністю особистісних якостей: ініціативності, підприємливості, творчого підходу до справи, вміння приймати рішення. А це значить, що педагоги на правильному шляху.

Як бачимо, досвід кожного вчителя водночас різний, але разом із тим  і подібний, бо в основі діяльності компетентнісний, особисто зорієнтований підхід.

С.Банькова,

 заступник директора з НВР

Рівненської ЗОШ №27

 

 

 

 
 
Вчителі

 

Оснащення школи

Позакласна робота
Наші публікації

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Учнівське самоврядування
Шкільна бібліотека
Контактна інформація

Освітній навігатор

Звіт піклувальної ради
Звіт директора
 
 

 APServer

 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
 
 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

zosh27 (усі права захищені)